CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 12 June 2010

Tibe2 saye bconfuse..

uhh tidak...tiba - tiba saya termanggu seketika...
bile pikir2 blik..
adakah betul pilihan saye ini?
mnjadi guru sedangkan dulu saye seorang lecturer ( wlpun hnye contract basis )
hadooi..
melihat ade kawan2 mnjadi pensyarah..
mnjadi aku tibe2 eager to be a lecturer again..
waaaaa..haaaa
aku tersilap langkah ker?
hurmmm

yes...both job adalah same
education line...
cume d different is ajar sekolah n ajar kolej atau universiti..

haaa tidak.tidak.tidak
silap aku ke tidak apply for master?
atau mmg aku di takdirk an utk jadi pendidik bukan tukang bersyarah..
haedessss,,,
atau mgkin.,,
aku pergi ke sekolah n menukar learning style student
atau boleh mix n match kan method belajar pelajar dewasa dgn remaje..
atau mgkin aku boleh jadi guru cemerlang..
hurmm
pelbagai andaian...
andaian aku sendri..
tp realiti nyer

aku rindu zaman aku mnjadi seorang pensyarah....

0 comments: