CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 18 December 2009

Kesian kawan saya..

Kawan saya nye mak admitted to the hospital
N she’s unable to go back to hometown sbb we got a class today..
Takut kene marah + sound lagi sbb dulu die pnh balik tgk mak die operation sewaktu kami ade aktiviti di sini..

saya berasa amat kasihan terhadap die..
saya mengerti apa perasaan die
dan saya nampak
air mate die bergenang di mata die..
sabar lah kawan ku..

Uhh klo saye di tempat dia..saye pn akan rase tersepit..
Tak tahu mane patut di pilih..
Balik hoemtown atau bayar denda RM 100
Cuma kalo lah ape2 jadi kat parent than kt tak smpat nk blik bukan sbb tak sempat nk smpai..tp sbb ade aktiviti ke ape ke
Im sure akan menyesal seumur hidup
N im sure org or may be my family akan cakap yang
“ U’RE SELFISH “

Ya ALLAH,, saya amat berharap agar sama tidak akan berada dlam keadaan tersepit begitu…
Family still come first...










Tangan yang membesarkan kita..tapi mampukah kita membalas jasa mereka sebelum mereka pergi??

0 comments: